Kocie uszy

Cześć! Mam nadzieję, że poprzedni post przypadł Wam do gustu. Dzisiaj przychodzę z nowym tematem.





KOCIE USZY
W nowym stylu Ariany możemy zobaczyć, że na głowie pojawiła się nowa ozdoba mianowicie kocie uszy. 
Pomysł z kocimi uszami wziął się stąd, że Grande lubi opaski i koty do tego twierdzi, że są seksowne. Cały pomysł na kocie opaski wziął się z jej pobytu w Japonii. Tam często zauważymy ludzi w takich opaskach. Arianie to przypadło do gustu :)

Pierwsze zdjęcie w kocich uszach (upublicznione)

Pierwszy występ publiczny w kocich uszach



Teraz podam wam linki i zdjęcia opasek z kocimi uszami do kupienia.

                                    Katy Perry Limited Edition Crystal Cat Ears Headband

                                                       Floral Cat Ear Headband! 68.73 zł

                                                           Kocie Uszy House 19,99 zł 


W Kapphal mogą jeszcze być kosztują 19,99 zł

Mogą być dostępne również w pasmanteriach i sklepach z biżuterią. 

Niedługo na stronie internetowej Ariany będą dostępne plakaty, bluzki i bransoletki. tutaj

Dziękuję za odwiedzenie! :) Przeprasza za tak mało propozycji niestety ciężko je znaleźć. Proszę o komentarze i widzimy się ponownie :) :* <3

3 komentarze:

  1. A ja mam kocie uszy z H&M i też są bardzo fajne :)
    Ogólnie przydatny post! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 2 pary kocich uszu i jestem zadowolona że mam kocie uszy podobne do ari :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 2 pary kocich uszu i jestem zadowolona że mam kocie uszy podobne do ari :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...