Cześć jestem Cat!

Hej! :) Bardzo dawno nie dodawałam postów. Nie miałam na nie pomysłu a z komentarzy nic nie wynikało. Napiszę post o stylizacjach na lato w stylu Cat :)



Wielkimi krokami zbliża się lato! To najlepszy czas aby odświeżyć wcześniej zimową garderobę na coś na lato można np. zainwestować w styl Cat!

Dla nie wtajemniczonych styl Cat jest uroczy, słodki pełno różu, bieli i kwiatów.






Dam wam kilka propozycji ubrań/stylizacji w stylu Cat :)

Sukienka                                                   Buty





Sukienka                 baleriny



Spódniczka,               Bluzka,                  Sweter

Na dzisiaj tylko 3 stylizacje. Starałam się myśleć jak Cat, stąd ten sweterek. Spodobała się może chociaż jedna stylizacja?

Następny post jaki bym zrobiła był by o #staybeauty o podkładach, korektorach itd. ktoś chętny? Dajcie mi znać co chcecie zobaczyć w następnym poście! :)

Do zobaczenia!! :*

2 komentarze:

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...