Chokery - co to jest?!

Cześć!
Ari od pewnego momentu nosi na szyi chokery miała je na Grammy na trasie koncertowej, praktycznie nosi je cały czas. Chokery to rodzaj naszyjnika "tatuażu" z tatuażem za dużo to nie ma wspólnego, natomiast czasami możecie spotkać się z nazwą Tattoo Choker.



Najpopularniejszym chokerem jest zwykły czarny, natomiast Ari najbardziej lubi - i cały czas nosi.



Ari stworzyła nawet swoją wersję chokera na potrzeby ubioru na trasę The Honeymoon Tour, niestety ma go tylko Ariana został stworzony tylko i wyłącznie dla niej.



Ulubiony choker Ari prawdopodobnie jest od Tiffaniego (Tiffan&Co) widziałam raz linka do tego chokera, natomiast link nie działa a gdy weszłam sama nic nie znalazłam. Natomiast na Ebay.com znalazłam chokera podobnego do Ari od Tiffaniego już chciałam zamawiać, ale powstrzymała mnie cena 2 tysiące złotych.
Chokery można zrobić samemu, albo kupić np. na Allegro :)



Dziękuję! I zachęcam Was do komentowania, ponieważ nic innego jak Wasze komentarze nie zachęcają mnie do tworzenia postów!!! <33
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...