Ari wróciła do starego stylu - Zamienniki

Cześć :) Ostatnio widzieliśmy Ari w swoim starym stylu i zwyczajnym zestawie. Nie ukrywam, że super jest ją tak znowu zobaczyć bo kocham jej wcześniejszy styl, natomiast ten też bardzo lubię! Zdjęcie niestety jest od boku, ale możemy się domyślić :)




Ubiór składa się z 2 rzeczy obcisłego Crop Topa i spódniczki w kratę, i zapewne wysokie czarne buty od Sainta Laurenta :) Aby wybrać ubrania posiłkowałam się sklepami: H&M i Choies

Zaczniemy od bluzki :) Mam niestety tylko dwie propozycje z czego jestem nie zadowolona.




Teraz spódniczka, jest w szkocką, kratę i jest delikatnie falowana wszystkie spódnice są z H&M.



1. CZERWONA SPÓDNICA
2. JASNO CZERWONA SPÓDNICA
3.NIEBIESKA SPÓDNICA



Jak podoba Wam się post? Moim zdaniem troszkę słaby :/ zauważyłam, że odkąd zaczęłam dodawać więcej zamienników statystyki szaleją! Tylko brak komentarzy, na następny post myślałam o zasypaniu Was zdjęciami Ari tak jak w jednym ze starych postów :) Co o tym myślicie? Skomentujcie a dopiero dodam nową notkę ;)
Ściskam Was, buziaki :*

1 komentarz:

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...