Back To School

Hej! Przepraszam za tak nie regularne posty, ale byłam na wakacjach i napisałam tylko jeden post aby dodał się sam, ale teraz wracam, więc do pracy! :) Na jednym z tumblerów zauważyłam taki post jak Back To School, nigdy tego nie robiłam, a zawsze jest ten pierwszy raz :) Spróbuję Wam przybliżyć kilka stylizacji, akcesorii i przyborów do szkoły w stylu Ariany! Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu!





Jak wiecie ja nie dzielę stylu Ariany na stary i nowy, robię wszystko razem, (jak chcecie mogę zacząć je rozdzielać) dlatego wszystko może być trochę pomieszane. Jak zawsze starałam się wybrać jak najbardziej podobne ubrania, dlatego dajcie wszystkim ciuchom szansę nawet jak wyglądają z pozoru nie podobnie do przykładu :) Sklepy, z których korzystałam to Ebay, Bershka, H&M, Choies, Stradivarius, zaczniemy od:


Bluzki, Sweterki, Cro Topy itd.







  1. FIOLETOWY SWETER
  2. CROP TOP CZARNY
  3. BIAŁA BLUZKA NA RAMIĄCZKACH
  4. CZARNA BLUZKA FELINE MEOW
  5. CZARNY HANK TOP
  6. KRÓTKI TOP NA RAMIĄCZKACH
  7. CZARNY SWETER TYPU CROP TOP
  8. SZARY SWETER TYPU CROP TOP
  9. STANIK SPORTOWY
  10. SZARY SWETER
  11. KREMOWY CARDIGAN
  12. DŁUGI POSZARPANY SWETER

Spodnie, spódniczki, legginsy itd.







  1. SPODENKI Z DŻERSEJU
  2. KOMBINEZON
  3. LEGGINSY 1
  4. SPODNIE
  5. CZERWONA SPÓDNICZKA
  6. SPODENKI CZARNE
  7. LEGGINSY 2
  8. GRANATOWA SPÓDNICZKA
  9. NIEBIESKA SPÓDNICZKA
  10. BIAŁE OGRODNICZKI
AKCESORIA: Torebki, Cases, Czapki itd.





Perfumy

Perfumy ARI by Ariana Grande dostępne od Września.  Cały zestaw zawiera perfum, balsam do ciała i mgięłkę do włosów.






I jak podoba Wam się post? Trochę nad nim siedziałam, podobają Wam się jakieś zamienniki? Co byście chcieli przeczytać w nowym poście? Mogę liczyć na chociaż jeden komentarz? Są bardzo motywujące!
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...