Doczepki cz. 2 wszystko o włosach Ariany!

Cześć!! Dzisiaj opiszę włosy Ariany. Do tego postu przygotowywałam się chyba najdłużej i mam nadzieję, że to docenicie.. <3




Zapewne wiele z Was widziały mój nieszczęsny post o doczepkach i ten który wam się spodobał najbardziej czyli ten o robieniu fryzury. Linki macie poniżej

DOCZEPKI    KROK PO KROKU - FRYZURA ARIANY    UCZESANIE

Zacznę od pokazania Wam wszystkich jej stałych fryzur:




Powodem, dla którego Ariana nosi doczepy są zniszczone włosy przez utlenianie. Możemy już Ariany bez doczepek nie zobaczyć gdyż skorzystała z metody kreatynowej a nie clip in. 

Metoda kreatynowa

jest to metoda na "ciepło". Pasemka zakończone łuską keratynową zostają zespolone z wydzielonymi pasmami włosów. Łączenie keratynowe mocowane jest w temperaturze 180 stopni Celsjusza, czyli w niższej od temperatury stosowanej przy prostowaniu włosów prostownicą (210-220 stopni), dlatego jest błędnym przekonaniem, że włosy się niszczą. Gdy pojawi się odrost, czyli po upływie około 3 miesięcy włosy należy zdjąć przy użyciu specjalnego remover'a. Przy ściąganiu włosów nie zawsze jest możliwe odzyskanie wszystkich pasm, dlatego podczas ponownego ich zakładania może zajść potrzeba ich uzupełnienia.

Koszt zależy od salonu i oczywiście włosia:

Włosy syntetyczne - 300 - 500 zł
Włosy syntetyczne firmy "Dome" - 400 - 700 zł
Włosy azjatyckie firmy "Racoon" - 700 - 1200 zł
Włosy europejskie - 800 - 1100 zł
Włosy europejskie firmy "Racoon" - 900 - 1600 zł
Włosy słowiańskie firmy "Racoon" - 1000 - 2500 zł

Ariana korzysta z włosia najbardziej naturalnego i zbliżonego do jej struktury włosów, więc ciężko mi powiedzieć, które dokładnie zakłada. Dobra jest też metoda clip in lub clip up (to chyba to samo) włosy dopina się za pomocą klipsów, ale dla mnie to za duża robota więc wygodna jest ta kreatynowa..

Dziękuję!! Pamiętajcie o komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Heeej :) Dzisiaj trafiłam na twojego bloga i jestem mega szczęśliwa bo właśnie czegoś takiego od dłuższego czasu szukałam ;> Bardzo podoba mi się ten post i z niecierpliwością czekam na następny :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis czekam na więcej takich szczególnie o Ariś włosach ♡ zapraszam też na mój blog: www.lariandlari.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...