Zdjęcia

Jedna z czytelniczek wpadła na pomysł abym dodała dla was zdjęcia Ariany z różnych sesji itd. wspaniały pomysł :) Podoba wam się co dodałam na bloga? (chodzi o pasek menu) męczyłam się aby dodać jakiś szablon aż udało mi się stworzyć taki pasek i dodać etykiety :) Na pewno będzie jeszcze kilka zmian i mam nadzieję, że się wam spodobają:) Liczę na jakiś komentarz dotyczący wystroju bloga :)





Urodziny





Na żywo












Przez fanów









Z teledysków





Billboard Magazine








Cosmopolitan







Na dzisiaj to tyle :) Piszcie mi, jak będziecie chcieli abym to powtórzyła :) Mam pełno zdjęć Ariany!! Dziękuję! :*

5 komentarzy:

  1. Dzięki! Bawię się grafiką prawie rok i ciągle robię tła, tapety i tym podobne, więc zdjęć nigdy nie za wiele! Nigdzie nie mogłam znaleźć sesji z Cosmopolitan'u, a dzięki Tobie ją mam. Blog wygląda cudnie, widać, że się postarałaś ;)
    Czekam na następny post i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tracę nadzieję w Google, który kilkakrotnie wstawia ten sam komentarz. Eh, co zrobisz? Nic nie zrobisz.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...