Whistles Tones

Cześć!! :* W tym poście opiszę wam Whistles Tones - High Tones. Każda Arianator wie, że Ariana je umie, ale jaka jest różnica między jednym a drugim?


Dla nie wtajemniczonych, Ariana śpiewa głosem sopranowym, śpiewa również najwyższe tony rejestru gwizdkowego.


Z płyty Yours Truly, Ariana wykorzystuje je w 3 piosenkach Baby I, The Way, Right There i jednym coverze Mariah Carey Emotions

Whistle Tones - Rejestr Gwizdkowy


 To najwyższe dźwięki rejestru gwizdkowego. Ze strony technicznej chodzi o to, aby struny głosowe przestały drgać. Pocieszające jest to, że nikt nie rodzi się z takimi dźwiękami, musimy się ich nauczyć tak jak Mariah Carey i Ari.  

High Tones - Wysokie dźwięki

Wysokie dźwięki to nic innego jak np. Whitney Houston w I Will Always Love You w refrenie. (Przepraszam za przykład nie związany z Arianą, ale takie porównanie jest najtrafniejsze.)
Ariana używa ich naprawdę często. Często też zamiast Whistles Tones używa Hight Tones. Na przykład tutaj:


Tutaj jest prościej - każdy je ma. Rodzimy się z nimi po prostu są innej częstotliwości i inaczej brzmią. Jedynym problemem jest moc. Możesz nie wyciągać ich na tyle aby zaśpiewać jak Whitney Houston, możesz wyciągać delikatnie - udaje ci się wyciągnąć, ale "marnie" zawsze można to dopracować. 

_______________________________________________________________________________________

Ja nauczyłam się Whistles Tones w domu bez żadnej pomocy nie wchodziłam na YT i nie słuchałam bzdur ludzi, którzy cię nie nauczą bo sami nie pokazali, że to umieją, mogą przekazać ci technikę, ale nie nauczysz się jak nie popracujesz. 

Ja pracowałam z Arianą (nie dosłownie) słuchałam jej piosenek przewijając do momentów z tymi dźwiękami. I próbowałam je wykonać. Próbowałam tak jakby ściskać gardło od wewnątrz (napinać mięśni) i wydawać dźwięki. Trenowałam 2-3 dni i miałam wszystko opanowane, jeszcze zamiast od razu napinać mięśnie lepiej podczas wysokich dźwięków. Wydobywać z siebie jak najwyższe dźwięki się umie, w końcu zacznie wychodzić.

Oh! I dla nauczonych, po dłuższym nie używaniu te dźwięki zanikają.



Dziękuję :* Mam nadzieję, że może ktoś spróbuje i to co napisałam okaże się pomocne! ps.. czekam na prace dotyczące konkursu inaczej się nie odbędzie.

2 komentarze:

  1. Ja ćwicze whistles tones od jakiegoś miesiąca a nawet dłużej i na początku nie wychodziło i miałam przez jakąś godzine chrypke a teraz idzie gładko❤.Masz super bloga.😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja naturalnie mam whistle tones ale te ćwiczenia na whistle tones Ari są skuteczne po jednym dniu rejestr gwiazdkowy 7C teraz umiem 7D bo św teraz wyćwiczylam :D

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...