Koncert w Berlinie

Hej :) Bardzo spodobał mi się pomysł jednej czytelniczki abym napisała wam coś o koncercie Ari na, który jadę, gdzie kupiłam bilet itd. Zachęcam Was do komentowania co chciałybyście w następnym poście!!





Na koncert jadę z moim przyjacielem, przyjaciółką i siostrą, odbędzie się w Berlinie 19 maja. Bilet kupiłam na Viagoogo.pl za około 250zł, ale kupowałam dwa więc zapłaciłam trochę więcej...


Dlatego, że koncert jest w Berlinie a wszystko jest w euro postanowiłam uzbierać trochę pieniędzy aby móc "poszaleć" :D Najchętniej kupiłabym świecącą pałkę, plakat, bluzkę itd. 

Żałuję, że nie mam biletu za 300 euro i M&G nie musielibyśmy stać pod areną kilka godzin :/ ale dla Ari wszystko!! Już wiem jak wygląda taki koncert (Byłam na Katy Perry) i mniej więcej już mam w głowie plan jak się przygotuję ubranie itd... Myślałam nad napisaniem listu do Ari i rzucić go na scenę, tylko nie mam pomysłu co w nim napiszę bo follow od niej mam. Możecie napisać mi w komentarzu czy jedziecie na koncert, co mogę napisać w liście i co chcecie abym napisała w kolejnym poście.

Jeżeli chcecie abym napisała do Ari o follow na TT dla Was piszcie na Twitterze do @MajaSikoraWorld lub w komentarzu.

Dziękuję <3 Do zobaczenia w kolejnym poście! :*


8 komentarzy:

  1. jeden z blogow zabrał zdjęcie paznokci ari od cb

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam Cię możesz mnie wpisać to moje marzenie żeby dostać follow od Ari.Będę ci wdzięczna jak mnie wpiszesz i strasznie ci dziękuje jeśli to zrobisz. :)
    Mój login na TT:
    @DaisyGrande_

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zpytać czy zaobserwuje mnie na onstagramie?
    Jeśli tak to tutaj masz nazwe: j.ul.ka (Julia Kozak)
    Bardzo prosze
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. możesz mnie wpisać???

    OdpowiedzUsuń
  5. chej mam na imie julka wazelin i chciałabym żebyś mnie i moją siostrę natalię wpisała. będe bardzo wdzięczna :). piszę z anonima bo nie mam konta na google. chciałabym żeby dodała mnie na fb :). Jeżeli wpiszesz będę mega wdzięczna. PS lofciam twojego bloga i jestem mega fanką ariany ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cię dodała na fb? do znajomych? To raczej nie możliwe. Dzięki :)

      Usuń
  6. Przez kilka lat moją ulubioną idolką była Lady Gaga która spadła u mnie z 1 miejsca na drugie bo pierwsze zajęła świeża i nowa gwiazda którą jest Ariana Grande. Bardzo mi się podobają jej piosenki oraz teledyski a zwłaszcza jeden ze wszystkich to: Side To side. Pozdrawiam i proszę o powiadomienia o koncertach Ariany Grande.

    OdpowiedzUsuń
  7. Egal, ob Sie eine kleine Menge an Waren oder eine große Fracht transportieren möchten, Trans-Eurologis hat die passende Lösung für Sie.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...