Zdjęcia, nagrania (...) wszystko o Honeymoon Tour

Cześć kochani! Nie miałam za dużego pomysłu na post, ale stwierdziłam, że dodam wam zdjęcia, nagrania itd. Z pierwszego koncertu Ari. Dawajcie komentarze i pomysły na nowe post :)




Cały koncert trwa około 81 minut, podczas show Ari używa Mimu Gloves. Podczas pierwszego koncertu Ari miała mały wypadek o, którym mówi tutaj:



Przed koncertem nagrała krótki (4 min) filmik o pierwszym koncercie:



Filmiki różnych piosenek z trasy



Bang Bang




Why Try



Love Me Harder




Pink Champagne




Tattoed Heart




Break Free

To tylko kilka piosenek, na YT również znajdziecie całe show. A teraz przejdźmy do zdjęć :)



















Na dzisiaj to tyle :) Piszcie w komentarzach co chcielibyście w następnym poście. Całusy :*

1 komentarz:

  1. Czekałam na post o Honeymoon Tour <3 A Ty jedziesz? Jeśli tak, to może napisz post o tym na który, gdzie kupiłaś bilety i czy zamierzasz coś kupić po koncercie? Ja mam nadzieję, że pojadę, ale nic nie jest pewne. :P
    Pozdrowienia i czekam na następny post! :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...