10 Najlepszych występów live

Cześć! :) W tym poście przedstawię Wam moje TOP 10 najlepszych występów Ari na żywo, które najbardziej mi się podobają!


1. 

To chyba jeden z lepszych popisów wokalnych jakie Ari mogła wykonać. Kocham ten występ i uwielbiam go oglądać!

2.


3.
                                         


4.     
                       


5.
                                          


6.
                                          


7.
                       


8.

ps... najlepsze nagranie aby nauczyć się choreografii do Problem :)


9.
  


10.

                                   _______________________________


To były wszystkie moje naj występy Ari na żywo, numeracja nie ma dużego znaczenia gdyż każdy występ musiałam jakoś oznaczyć, natomiast w 100% uważam, że wykonanie I Have Nothing zasługuje na 1 miejsce..

A jaki występ Ari jest Waszym ulubionym? Napiszcie mi w komentarzach, mam  również pomysł aby stworzyć Quizy co Wy na to?
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...