Zamienniki ubrań Ari z M&G

Hejka! Zauważyłam, że najchętniej lubicie posty, w których przybliżam Wam jak najbardziej upodobnić się do Ari lub do Cat, dlatego w dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka stylizacji a dokładniej zamienniki jakie Arry nosiła podczas M&G z jej fanami :)


Stwierdziłam, że zacznę inaczej pokazywać te ubrania aby post nie był nie wiadomo jak długi. Przepraszam za moje nie udolne kolarzyki, ale ważne abyście widzieli ubrania! :)


Zdjęcia zabrałam ze strony Steal Her Style, a ubrania jakie wybrałam są z Kappahl, Pull&Bear, Choies, Etsy, Bershka i Stradivarius. Znalazłam też świetną stronę z polskimi cenami z kocimi uszkami, które nosiła Ari, większość z nich okazuje się, że to HandMade, stronka nazywa się
etsy.com wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Cat Ears Headband lub Ariana - Cat Ears Headband i gotowe!




1.
TOP
SZORTNICA

2.
KOCIE USZKA
TOP
SPÓDNICZKA

3.
KOCIE USZY
TOP
SPODENKI

4.
BANDANA
BLUZA
SPODENKI



To wszystkie stylizacje w tym poście. Które zamienniki Wam się podobają? Mi ta spódniczka ze zdjęcia nr. 2 gdyby była biała byłaby taka sama! Co chcecie w następnym poście? Może coś o pielęgnacji? Albo o kosmetykach nie testowanych na zwierzętach? Myślałam też nad akcesoriami na lato okulary i kapelusze :) Dajcie znać w komentarzach.
Buziaki! :*

3 komentarze:

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...