Nakrycia głowy i okulary - Wprost na lato

Cześć :) Przychodzę do Was z nową notką o okularach i kapeluszach oczywiście w stylu Ari. Obawiałam się, że nie znajdę za dużo zdjęć i nie będę miała się na czym wzorować, na szczęście pomyliłam się ;)



Zaczniemy od okularów.
Okulary, które nosi Ari (przynajmniej na zdjęciach) są w większości okrągłe, ale są też takie z "uszkami" sklepy, w których można kupić okulary to najbardziej trafne w stylu Ariany to np. Pull&Bear i Reserved :)






Teraz przejdziemy do kapeluszy 
Nakrycie głowy to nie tylko kapelusze lub czapki, również opaski, bandany, kocie uszy itd, o kocich uszkach był już post (LINK DO POSTA) :) Sklepy z, których skorzystałam to: H&M, STRADIVARIUS i w RESERVE też są, ale mi ani trochę nie pasowały do Ari.





2. WIANEK



Dziękuję! i mam nadzieję, że post Wam się spodobał, a może chcecie kupić jakieś okulary lub kapelusz? :) Dajcie znać w komentarzach i nie zapomnijcie napisać co chcecie przeczytać w kolejnej notce!
Całusy :*

3 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem połączenie fajnych okularów wraz z kapeluszami jest świetne. ja także bardzo lubię nosić nakrycia głowy i mam ich trochę. Tym bardziej, że kupując je w https://hatfactory.pl/ jestem zdania, że jak najbardziej mogę liczyć na wysoką jakość.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...