Pielęgnacja przetłuszczonych włosów + Przypomnienie

Hejka misie!
Dziś kolejny post o pielęgnacji włosów z mojej strony, tym razem napiszę jak zapobiec, gdy włosy się przetłuszczają :)
Zachęcam do przeczytania!


Pierwszym kosmetykiem do pielęgnacji przetłuszczonych włosów jest mój ulubiony szampon, którego używałam, gdy miałam taki problem :)


Jest to szampon przeciwłupieżowy do włosów przetłuszczających się. Prócz tego, że zapobiega on przetłuszczającym się włosom, to w dodatku chroni je przed łupieżem.
Efekty można zobaczyć bardzo szybko, ja nie musiałam czekać nawet tygodnia, a moje włosy należą do szybko przetłuszczających się, a gdy go nie używałam, musiałam myć włosy codziennie...
Szampon ten można kupić w każdej drogerii, jego średnia cena to ok. 17 zł :)


Drugim kosmetykiem przeciw przetłuszczającym się włosom jest odżywka z mojej ulubionej marki - Biały Jeleń :)


Po umyciu włosów należy nałożyć odżywkę we włosy, wmasować, pozostawić na 5-10 minut, po tym czasie starannie spłukać.
Odżywka ma charakterystyczny zapach, kosztuje ok. 9,50 zł.
Nie dostaniecie jej w KAŻDEJ drogerii, jest ona mało dostępnym produktem, więc chyba szybciej by było zamówić ją przez internet :(


Kolejnym produktem jest mgiełka do włosów przetłuszczających się z Radicala.


Po umyciu włosów należy spryskać troszkę więcej niż końcówki z odległości ok. 20 cm.
Efekty są widoczne po ok. tygodnia od codziennego stosowania. 
Odżywka jest dość powszechna, można ją kupić np. w Rossmannie za 6-7 zł :)


Ostatnim produktem na przetłuszczające się włosy jest olejek SEMAVIT.



Jest to olejek do włosów przetłuszczających się, który dodatkowo przyśpiesza porost włosów.
Można go zastosować na włosy tak jak każdy olejek, lub dla lepszego efektu można głowę owinąć w czepek, trzymać preparat ok. 30 minut, po czym umyć włosy szamponem.
Efekty można zobaczyć BARDZO szybko.
Olejek kosztuje ok. 12 złotych, jest BARDZO SŁABO DOSTĘPNY, można zamówić go przez internet. 



+ PRZYPOMNIENIE!!

Wraz z Mają założyłyśmy aska o Arianie. (Był już o tym post)
Przypominamy Wam, żebyście zadawali pytania, odpowiemy NA KAŻDE, możecie pytać o wszystko, przez zwykłe pytania o życiu Ari po zamienniki :)

Dziękujemy!

A ja już się z Wami żegnam,
Koniecznie napiszcie w komentarzach czy post się Wam przydał!
Iga ♥  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...