Na luzie

Hej! Ostatnio na blogu dużo zamienników, tym razem będą one na luzie składające się z dresów, dużych bluz itd. Zainteresowanych zapraszam :)




Bardzo ciężko było mi cokolwiek znaleźć podobnego do ubrań Ariany i przepraszam za moje beznadziejne kolażyki, ale nie wiem jak inaczej przedstawić te ubrania. Sklepy, z których korzystałam to: Bershka, H&M, Vans, Ariana Grande Shop i Local Heroes.





1. BLUZKA   DRESY
2. BLUZA   DRESY 2   BUTY
3. BLUZA 2    LEGGINSY
4.  BEST MISTAKE ...    LEGGINSY 2
5. BLUZA 4   TOP   LEGGINSY 3
6.  BADASS   LEGGINSY 4

_________________________

Mam nadzieję, że post Wam się chociaż troszkę spodobał mimo, iż ja nie jestem z niego zadowolona. Jeżeli macie pomysł na kolejne posty zachęcam Was do zostawienia komentarza, który ogromnie motywuje!! Buziaki :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...